Var och tände ett ljus på kyrkogården hos en gammal pojkvän och stod och småpratade lite för mig själv där. När jag kom dit var det en kille där vid en annan grav, han hälsade på mig jag hälsade tillbaka och jag tyckte att han kändes bekant. Kollade som fan på honom innan jag vågade yttra mig så jag sa att jag kände igen honom och så var det ju han när han väl sa sitt namn. Han kände inte igen mig men ändå har han mig på Facebook. Stod där och pratade en stund innan han gick. Kollade in honom under tiden, han såg fan rätt bra ut ännu trots att han tydligen fyllt 40.
Var och jobbade sex timmar idag och det kändes verkligen inte som om att jag jobbade även att jag gjorde det jag skulle. Men det var kul, trivs där, så synd att det bara är vid behov. Får hoppas att folk är sjuka några gånger i månaden eller nåt.
Ikväll blir det lugnt, tog mig en öl förut när jag kom hem, det var inte så dumt. Så ska bara se på serier ikväll har jag tänkt mig, för ut och köra bil kan jag ju inte.

Kommentera

Publiceras ej