Det är helt sjukt att inte människan får prata med mig för sin jävla fitta till flickvän. Och vad är han själv för jävla fitta som inte vågar säga ifrån. Han och jag har känt varandra i typ tio år, aldrig umgåtts så förutom den kvällen han bjöd ut mig på kinamat som tack för att jag alltid funnits där och lyssnat på honom då han deppade ner sig totalt för att det tog slut mellan honom och hans otrogna ex. Annars har vi enbart haft telefonkontakt.
Men det gillar ju inte hans nuvarande svartsjuka lilla hagga. 
Hade helt och hållet förstått henne om det varit så att han och jag haft nåt på gång eller haft något ihop för längesen eller umgåtts nu. Men det har vi ju inte gjort, bara pratat i telefon.
Vad är hon rädd för? Att jag skulle ragga på honom och sno honom från henne? Skulle inte ens vilja ha honom om han så var den sista killen på jorden. Han är absolut inte min smak på något sätt. Skulle inte vilja ta i honom med tång ens en gång.
Hon hade ju tydligen varit inne och snokat bland hans mail så då hade hon ju kommit på att vi pratade i alla fall på nätterna i telefon då jag skrev till honom på hans mail på Facebook och mailet även kommit till hans vanliga mail. Då var det tydligen liv i luckan på henne igen. Så då fick jag ett sms av honom att vi inte skulle ha kontakt på ett tag. Kanske är lika bra då hon snokar igenom hans mobil eller behåller den hemma ibland så han inte får ta den med sig till jobbet. Förstår inte vad han ser i henne eller vad han ska med henne till. Skulle en kille vara så mot mig skulle han inte bli långvarig. 
Visst att man kan va svartsjuk, men det får väl vara någon måtta på det hela. Hon borde fan söka hjälp och lära sig att lita på honom. Det är henne han är förlovad och bor med. Hade jag fått bestämma hade han fått byta ut henne för längesen mot nåt vettigare. 

Kommentera

Publiceras ej