Det blev en bra alla hjärtans dag, fick en ros av en killkompis som han skickade via sms som jag fick åka och hämta ut. Den gjorde min dag. Trodde det var nåt virussms som jag fick på natten från Interflora men så pratade jag med honom på förmiddagen och han undrade om jag fått ett sms och jag sa nej. Då fick jag veta att det inte var nåt virus. Så var bara att göra mig iordning och dra och hämta blomman. Jag älskar verkligen röda rosor. Så blev riktigt glad.
 
På kvällen åkte jag till T och kom dit runt kvart i åtta, messade och frågade om han var hungrig för själv höll jag på att dö av hunger och det var han så jag åkte och köpte Sibyllamat innan jag drog dit som jag bjöd på. Käkade, pratade och slängde oss i hans soffa och kollade på film, den här gången valde han inte någon skitfilm som han gjorde sist enligt mig när han fick äran att välja, denna var i min smak. Han verkar gilla närhet, inte mig emot, det är mysigt att ligga nära och kolla film.
 
Efter filmen frågade han om jag orkade massera, så jag ställde upp på det, hade ju med mig babyoljan så varför inte. Blev en förflyttning från soffan till sängen. Var meningen att jag bara skulle ta rygg, nacke axlar, men det slutade med att jag gav honom en riktigt lång helkroppsmassage sen kände han sig så taskig att bara han fick så jag fick också massage fast jag egentligen skulle få nästa gång. Han var riktigt bra på att massera måste jag säga. Fortsättningen på den tänker jag inte skriva här men kom inte därifrån förens runt 01.15.

Kommentera

Publiceras ej