Lördag idag då, jag ska åka till K är det tänkt. Jag är inte alls på humör för att sätta mig i bilen och åka dit och dricka öl längre, vill inte bli tvingad att sova över och må skit imorgon. Känner bara för att vara hemma och se serier, lyssna på musik och bara vara ifred. Har ont i huvudet och är inte alls social. Ovanligt va? Nä, inte mycket när det väl kommer till att jag ska göra nåt. Nu måste jag bara komma på nån bra undanflykt till att jag inte ska åka. Får nog bli att jag åkte på att jobba tills imorgon bitti, att någon blivit sjuk. Och pengar vet han med att jag behöver.
Fan, jag kör verkligen med undanflykter till precis allt och alla. Ändå är det jag som kommer på förslagen att vi ska ses många gånger av dem, som denna gång. Jag är fan inte ett dugg bättre än puckot som också alltid kör med undanflykter. Det gjorde jag ju till honom i början med innan jag gick med på att träffa honom första gången. Genom sig själv känner man andra, det ordspråket stämmer verkligen.
Jag som tänkt att jag ska sluta med massa undanflykter. Så bra gick det med det. Men jag vet ju hur han är om vi dricker. Han lär försöka och jag orkar inte. Sist låtsades jag ju sova. Han har inte fattat att jag bara driver med honom att jag vill när vi flummar. Han tar nog vissa saker på allvar, han önsketänker väl. Orkade inte höra av mig till honom så gjorde bara en uppdatering på fb som jag hoppas att han kommer läsa annars får jag väl skicka ett mess sen att jag åkte på att jobba. Nä, nu ska jag iväg en sväng och få hjälp med tidrapporten.

Kommentera

Publiceras ej