Var meningen att jag skulle åkt till grannen igår för det var längesen vi träffades men så blev det ju inte i slutändan. Hade tvättstugan, vilket var välbehövligt då jag hade hur mycket tvätt som helst. Men hade tur att allt gick in på två maskiner. Fick ett sms av T som undrade vad jag gjorde så jag berättade det och även att jag skulle iväg och handla så då fick jag en antydan om att jag kunde hälsa på. Skojade lite med honom, att jag inte fattade att han menade mig. Så fick tillbaka att det var en pik till mig. Hängde upp tvätten stack och handlade smsade att jag kom och det var bara att gå in, han kom ut ur duschen strax efter jag kommit. Var där runt halv sju och åkte hem klockan elva på kvällen. Jag satt och bubblade för glatta livet i vanlig ordning. Stackarn, jag pratar nog för mycket. Men det får han ta om han vill umgås med mig. Blev att slöglo på nåt program på tv och när det var slut blev det film som jag valde. Snäll som jag är ställde jag upp på att massera hans axlar, och tyvärr så tyckte han jag var bra på det så lär ju inte vara sista gången jag får den frågan har jag en känsla av. Efter en lång stund i samma sittställning i från honom så var jag tvungen att byta pga muskelskadan, så la mig med benen åt hans håll, efter ett tag flyttade han upp, slängde en filt på oss så han låg sked bakom jag låtsades inte bry mig, men blev positivt förvånad att han inte började pilla på mig nån gång resten av filmen som var kvar. Helt otroligt med tanke på att jag vet att han skulle vilja ligga om han fick chansen. 

Kommentera

Publiceras ej