Blev filmkväll igår igen med T. Han messade om att han ville ha ryggmassage och snäll som jag är ställde jag upp på det så jag åkte dit för hade ju ändå inget vettigt för mig här hemma och lite sällskapssjuk kände jag mig allt. Drog dit runt 19-tiden gav honom massage som han inte klagade på, sen låg vi och kollade på film, fick kli på ryggen ett tag vilket inte var helt fel. Filmen var värdelös, men det var ändå gutt att ligga och känna närhet även att inget annat hände så.
Låg och kollade på roliga klipp från Jockiboi och skrattade åt. Han är ju sjukt rolig den killen, och förbannat snygg är han också. Drog hem strax innan 00.00 för han skulle ju upp och jobba. Så blev kvar en aning senare än vad jag borde blivit. Men det var trevligt i alla fall.
Han verkar hittills vara en bra person, förbannat rolig och trevlig att umgås med och mysig att se på film ihop med.
Nu i efterhand undrar jag lite varför jag inte gick med på att umgås med honom redan förra året då han började fråga om vi skulle ses. Men då backade jag ju på grund av att han använde sig av orden mysa i sina sms.
Känner jag mig själv rätt, ja då blir han detta årets nya ligg nån gång framöver. Varför inte, kan väl vara kul med ett nytt ligg istället för att återanvända gamla begagnade ligg som jag än gång redan varit med. Dock sticker jag inte under stol med att jag saknar 2-3 stycken av dom.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej