Har fem olika killar jag välja på att kolla på film med men det är nummer sex jag vill se med. Idag skrev en på min Facebook och frågade som jag ej känner men vet vem det är för att han handlade på jobbet förr. Gick ut och träffade honom ute en kväll i hans bil. Han frågade om film ett tag efter det, jag kom med undanflykter så blev aldrig film.
Den andra jag har att välja på är också en som handlat på jobbet, kört undanflykter även dit, han ville väl ses idag verkade det som på hans sms. Tror han kommer handla hem det jag vill ha den dagen jag går med på att hälsa på där. Han kom ihåg att jag gillade Pepsi nämligen. Skrev idag att jag slutat med Pepsi och övergått till kiwiks Päroncider. Så jag tror garanterat att han lagt det på minnet och kommer bli bjuden på det.
Den tredje är också en som handlar på jobbet. Han hade visst mailat mig på fb, hade jag missat eller nåt. Annars hade jag kunnat haft en filmkväll med honom veckan som var. Heller ingen jag känner, jag bara frågade honom en gång om han ville se film ihop med mig. Men sen har jag ju inte hört av mig. Pratade med honom idag om att ta det till veckan. Får skjuta på det tills nästa på något sätt.
Den fjärde handlar helt otroligt inte på jobbet, det är en före detta kompis ex som jag ska se film med. Rätt konstigt att han vill träffa mig, han har ju aldrig varit så förtjust i mig förr men aldrig varit otrevlig eller så. Till honom har jag alltid skyllt på jobb. Han lär tro att jag jobbar jämt.
Den femte är herr S, när det nu ska bli av då det är en bit att åka fram och tillbaka. Blir nog inte så mycket film där, eller jo när man fått spola tillbaka dit man var och börja se igen om jag ens åker. Sist men inte minst, nummer sex vill jag se på film ihop med. Men det kan jag ju glömma inom dom närmsta 20 åren. Kanske blir det en repris igen efter 19,5 år. Nä fy fan, vill jag ens veta hur han ser ut då än mindre köra en repris då. Han lär vara stenful. Jag kommer ju va snygg oavsett ålder så då kan ju jag bete mig som han beter sig mot mig nu. Så svinig är jag inte, kan inte vara det om jag så skulle vilja. 

Kommentera

Publiceras ej