Han svarade inte på mitt senaste sms den helgen den 10e, den 27e tar han bort mig som vän på Facebook, igår imorse när jag tittar till på mobilen ser jag att jag har fått sms från honom vid 04:16 på natten. Varför kan man undra? Trodde han ogillade mig så mycket så det var därför jag blev borttagen på Facebook. Men vid den tiden han smsade så var han garanterat full, vilket ej förvånar mig.
Har inte svarat på smsen och tänker inte svara heller. Vill han prata så kan han göra det nykter och på normala tider. Men jag tror inte att han vågar det med tanke på att han borde veta att han betett sig som en fitta. Han kan gått och väl skämmas det jävla kukhuvudet. Tänker inte slösa min tid på någon som betett sig så illa som honom. Nu i efterhand förstår jag varför han både skrivit och sagt att jag förtjänar någon bättre än honom. Alla förtjänar något bättre än puckot, inte bara jag.

Kommentera

Publiceras ej