Åkte faktiskt och hälsade på den där killen igår som tjatat sen över ett halvår tillbaka att vi ska ses. Han har ju velat hälsa på här innan men jag har ju alltid skyllt på nåt så det har ju inte gått. Men sen här han köpte lägenheten så lovade jag att jag skulle hälsa på där och igår så blev det av, på tiden typ då han ändå bott där ett tag. Så drog dit runt 18.00 tiden så han kom och mötte upp mig på parkeringen. Jag hittar ju inte bland alla dom där husen men var ju inte så svårt man såg huset direkt. Det var en riktigt fin lägenhet faktiskt måste jag säga. Satt och blarrade för glatta livet om allt möjligt och sen blev det att vi kollade på film. Jag valde givetvis, så tog nån jag sett som jag visste var bra. Men jag tjattrade typ mestadels av filmen. Stackars honom som fick höra mitt babbel. Men han bad mig ju inte vara tyst så då fick han skylla sig själv. Han var fan trevlig att umgås med. Så lär åka och hälsa på där fler gånger. Helt otroligt att jag sen i Söndags då jag fick massage av en kompis har hunnit med att umgås med fyra olika killkompisar. Nu har jag en till som jag lärt känna via jobbet som jag ska se på film med nån kväll när han kan. Får väl ta och höra av mig till honom så det blir av nån gång. Sen tror jag inte jag har pratat om film med nån mer, eller jo en till, en idiot från förr som jag pratar lite med via Facebook. Men där får jag verkligen se.

Hör förresten fortfarande inget från herr P. Känns faktiskt lite tråkigt att han inte vill ha kontakt med mig längre, måste jag erkänna. Har inte pratat med honom sen första söndagen i år. Men jag har hört lite saker om honom...men om det är sant det vet jag inte, men vissa tecken visar nog på att det kan vara sant. Vill han höra av sig igen så vet han ju vart jag finns. Saknar faktiskt att prata med honom för det var väldigt trevligt att snacka om allt och inget.

Herr K pratar jag inte alls med längre. Jag har slutat prata med honom. Blir bara så jävla sur på honom jämt för att han är som han är emellanåt. Så ska bli intressant när jag pratar med honom nästa gång igen.

Rätt roligt att när några försvinner så hittar man alltid några ersättare. Några nya och några man bara pratat med till och från genom åren. Så får se hur länge jag pratar med dessa innan vi slutar prata på några månader eller år igen.

Jag hoppas faktiskt att P och jag kommer börja snacka igen framöver...tänker fortfarande på honom emellanåt och hoppas att han har det bra. Men om det ska ske så får han ta kontakt...jag vågar inte.

Kommentera

Publiceras ej